2017. szeptember 10., vasárnap

Mintha sínen volna...

és amikor ezt már elhiszem és úgy gondolom, hogy tényleg rendben mennek a dolgok, hiszen kapott törődést, új kényelmesebb futóművet, na akkor villantja meg a foga fehérjét...
Történt ugyanis, hogy csütörtökön meglátogattam a Bogártuning Tomit műhelyénél. Zárás után ülök bele a kedvesbe indítás gázadásra pedál beesik... egy kuplungbowden csere csak nem jelent akadályt. Hát de... csak az akadály az alvázalagútban lévő csőben volt. Egy órás imádkozás után sem tudtam áttolni rajta az új bowdent és mivel már sötétedett összeszereltem mindent és a műhely menti utcában hagytam éjszakára Minkát. 
Másnap munka után visszatértem és a szivatót kiiktatva emelt fordulaton hazaevickéltem vele. Majd még egy éjszaka pihenés után szombat délután apró trükkel sikerült a lehetetlen, bekerült az új bowden. Bekötöttem, visszaszereltem mindent, beülök gyújtás és nem teker... ilyen pipa régen voltam és erősen fontolgattam, hogy elfogadom az ajánlatot amit előző este őfehérségéért kaptam.
Sikerült azonban gyorsan a hibát itt is megtalálnom, ahogy a régi bowdent fúróval pörgetve áttisztítottam a csövet az alvázban valószínűleg lerántottam a pozitív kábelt az önindítóról, ezért nem indított. De már azt is elemlámpa fénye mellett fedeztem fel, így a mai napra tolódott, hogy elhárítsam ezt a hibát is.
Az ajánlatról pedig annyit, hogy nem tudom mennyire tesz boldoggá az a kis pénz ellenben a sok-sok év kalandjaival, örömeivel, amit a bogarazással kaptam. Egyenlőre visszavittem a garázsba durcás Kisasszonyomat.

Nincsenek megjegyzések: