Délelőtt Újpesten voltunk Andrással az autóklub vizsgaállomásán, a meghirdetett veterán vizsgára vittük a Pannóniáját. Útközben jól eláztattuk szegény pancsit a tréleren, de még így is többen kijöttek az irodaházból, hogy körbejárják az igen magas színvonalú oldalkocsis szerelvényt.
Kíváncsi voltam hogyan is működik ez a veterán vizsga... Gyakorlatilag semmi különös nem történt. Azt meg kell állapítani, hogy a restaurálás, minősítés körüli nézetek itt is kiütköztek. A 10 éves FIVA minősítése a Pannóniának tízen pár darab M 16-s anyán múlott, mert a restaurálásnál új csavarok kerültek be a régiek helyére. Mindenesetre túl vagyunk ezen a tortúrán is, a motor megkapta a MAVAMSZ minősítést, most már csak az okmányirodával és a Mozaik utcai vizsgaállomással való küzdelem van hátra, hogy új rendszámot kapjon a motor.
Kíváncsi voltam hogyan is működik ez a veterán vizsga... Gyakorlatilag semmi különös nem történt. Azt meg kell állapítani, hogy a restaurálás, minősítés körüli nézetek itt is kiütköztek. A 10 éves FIVA minősítése a Pannóniának tízen pár darab M 16-s anyán múlott, mert a restaurálásnál új csavarok kerültek be a régiek helyére. Mindenesetre túl vagyunk ezen a tortúrán is, a motor megkapta a MAVAMSZ minősítést, most már csak az okmányirodával és a Mozaik utcai vizsgaállomással való küzdelem van hátra, hogy új rendszámot kapjon a motor.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése