2012. augusztus 30., csütörtök

Fékerősítés

Ma sikerült eljutnunk idáig, bár én délelőtt konzultációt tartottam, de mire a műhelybe értem már a híd a helyén volt, Tomiék besegítettek az összeszerelésben. Azért én is előre dolgoztam, még tegnap minden csavarkötést megpucoltam és megjárattam. Végül nekem már csak a fék összeszerelése jutott, amiben Robi tapasztalatára hagyatkoztam. Egy gömbfej maradt még ki a rövidebb kormányösszekötőből téves áruszállítás miatt. Sokat gondolkoztam, hogy valami színnel feldobnám az első traktust, egyelőre minden fekete lett, de nem mondok le valami feltűnő szín belecsempészésén az összképbe, talán a porvédő lemez lesz a megfelelő felület...
Holnap a tervek szerint futóműállítás és a hátsó fék ráncba szedése lesz a soron.
Háttérben a "Fehér Démon", ma szolgálatban.

Nincsenek megjegyzések: