Ma újabb tapasztalatokat gyűjtöttünk Andrással az OT minősítés terén. Most a frissen elkészült T1-s Pannóniáját vittük bizottsági mustrára. A minősítésnek a legutóbbi óta sem változott a menete. Vizsgasor mellé be, hiba keresés - mert olyan nincs, hogy az nincs -, majd elbírálás és egy újabb OT plakettes magyar motor róhatja az utakat, ha meglesz a hatósági műszakija.
Érdekesség ezúttal is akadt, MZ Trophy és MV Agusta, ami a motorokat illeti és egy Toyota terepjáró, ami az extrább és ritkább négykerekűek között volt felfedezhető. És hogy az "átlagosok" közül is említsek egyet s mást, Merci 280 coupe és Jaguar E-type. Mégis a legkülönlegesebb darab, ami a minősítésen megjelent egy vitathatatlanul tökéletesen ép állapotban megőrzött automata D Kadett volt. Bizony, már ez a korosztály is veterán lett...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése