2012. július 18., szerda

Őrségben

Ahogy az az előző bejegyzésemből talán kiderült, (?) jól megérdemelt (?) nyaralásunkat töltjük Noémivel az Őrségben. Itt aztán nincs hiány ritkaságokban.
Ma Bajánsenye felé vitt az utunk és egy autószerelő műhely lakatos részlegében erre a T1-re bukkantunk. Mint kiderült, osztrák tulajdonosa hozta Magyarországra, a megfizethető felújítás reményében. A lakatosmester elmondása szerint az alsó 40 cm-t szinte mindenhol kicserélte, és ami abszolút szokatlan volt a számomra, hogy a busz műszerfalának hamutartó környéke is teljesen át volt korrodálva. A lakatolásos fázis közepét sikerült elcsípnünk. Úgy gondolom, elégedett lesz a "sógor" a munkával, ahogy a kézzel hajtott és kalapált javítóelemeket elnéztem.
Aztán egy "tavalyi ismerősre" is ránéztünk, ez a Karmann még mindig az egyik legeldugottabb zsákfaluban pihen.Még ugyanabban a faluban, ahol a Ghia áll, megakadt a szemem egy ismerős formán, egy német rendszámos utánfutón. KPZ mintájú felnik voltak a vontatványra akasztva 14"-s méretben.

Nincsenek megjegyzések: