2012. július 21., szombat

Szülinapi Depo-Party

Későn sikerült felébrednünk ma, a tegnapi hazaút a nyaralásból kivette az energiámat, főleg, hogy a Fiesta elektromos hibájára kellett útközben folyamatosan figyelni - autópálya tempónál letilt a drága computer és nem lehet gázt adni a szerkezetnek.
Az idő sem volt igazán találkozóra hangoló, szóval mielőtt megindultam volna Bátonyterenye irányába, azért telefonon érdeklődtem Mr. Butolay-nál a helyi időjárási viszonyokról. Aztán szóba jöttek a fűszoknyás csajok, akik már a kastélyparkban felállított színpadon ropják, így hát nem hagyhattam ki a banzájt. Fél 11 után indultunk el és egy út közbeni gyújtásállítással, valamint egy pisi megállóval valamivel a déli harangszó után érkeztünk meg a kastély főbejáratához. Sort állni nem kellett, sajnos nem tolongtak a résztvevők, de azért az ebédidőre szépen megtöltötték a nagy placcot az autók. Mégis a megjelentek száma jóval alul maradt a korábbi éveknek, ez minden bizonnyal az eső számlájára írható, de így is lehetett válogatni érdekes és show minőségű konszern tagok közül.
A tendencia azt mutatja, hogy az idősebb korosztály, illetve a léghűtésesek képviselői egyre inkább háttérbe szorulnak, bár tiszteletre méltó a szervezők erőfeszítései a "VW egység" fenntartására, hiszen a levegősök még belépőkedvezményt is kaptak a találkozóra. Meglepően sok szlovák résztvevője volt a rendezvénynek, ez illetve egy angol 3-s Golf tette nemzetközivé a mezőnyt.
Messzemenő következtetést nem vonnék le, érezhetők a "gondok", de én még bízom a változásban.
És, hogy miért szülinapi, mert itt ünnepeltem a 26.-t.... :D

Nincsenek megjegyzések: