Történt mégpedig mindez azért, mert a lakatostól elhozva a hídtestet, egy kisebb lyukacskara lettem figyelmes a lengéscsillapító tartó torony belső oldalán. Aztán közelebbről szemlélve és megbolygatva a dolgot már nem is volt olyan kicsi az a lyuk, már majdhogynem a 100 forintos is befért rajta és nem élével mint a kávégépbe, hanem lapjával....
Nem akartam újra hurcibálni a futóművet, Gödről Vácra, ezért kedves barátomat kértem fel a hiba precíziós javítására. Gyuláról tudni érdemes, hogy rajong a Panzerwagenekért és hogy nincs a Dunakanyarban sőt egész Pest megyében más olyan valaki, aki úgy tud hegeszteni mint Ő. Mindezt megspékelve azzal, hogy lakatos szakmáját kovácsmesterséggel tökéletesítve még a fémanyagok magas szintű megmunkálásához és hőkezeléséhez is ért. Na ennek eredménye lett, hogy egy igen komoly nyújtási és domborítási eljárásnak a végén erősödött meg az elvékonyodott lemezrész a bogár futóművön, élében anyagában összehegesztve, hogy víz ne kerülhessen a lemezrétegek közé.
Mostanra pedig már a garázsban száradnak az alkatrészek az újbóli alapozás után.
Mostanra pedig már a garázsban száradnak az alkatrészek az újbóli alapozás után.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése