Öröm és siker, tegnap találtam időpontot egy futóművesnél, bár az 5dik vállalkozó volt csak alkalmas a feladatra. Mondjuk azt a szerelőt nem is értem, akinek a futóműves állásán egy Chrysler dekkol szétborított motorral. Mert hogy a nyugdíjas kisöreg nem szívesen vállalja már az aknába lemászást azt megértem, de hozzátette elköszönésnél, ha nem sikerül mással megoldanom, akkor menjek vissza s megcsinálja.
De a sikerig érdekesen vezet az út, vagyis nyikorgó gumikkal. A futóművesig a keresztben álló kerekek borzasztó sivító-vonyító hangot hallattak, és mindez a nagy rendőrségi razzia kezdőnapján... :D
De a sikerig érdekesen vezet az út, vagyis nyikorgó gumikkal. A futóművesig a keresztben álló kerekek borzasztó sivító-vonyító hangot hallattak, és mindez a nagy rendőrségi razzia kezdőnapján... :D
Szegény srácot megizzasztottam az excentrikus csavarokkal kerékdőlés állításnál, pedig bőséges zsírzás mellett lettek összerakva az alkatrészek, de hát mindenki dolgozzon meg a fizetségéért, mindettől függetlenül nagyon rendes volt, nem riadt meg a feladattól és úgy kezelte Minkát ahogy egy ilyen korú autót illik. Ez nagyon tetszett!
Aztán egy rövidke pár kilométeres autókázás, és közben rá sem ismerek a saját autómra. Az útakadályok lényegesen könnyebben abszolválhatók, nem üt bele egy-egy repedés annyira a futóműbe, hogy úgy érzem szét akar szakadni az alváz. Mindennek ellenére az a gokart feeling, amit a korábbi torziós tekergetéses ültetés adott hiányozni fog.
Az első benyomásokhoz az is hozzátartozik, hogy a látványát még szoknom kell, valamennyivel magasabb és ami igazán zavar, hogy szélesebb is lett, bár ez utóbbi ismert sajátja a tengelycsonkos ültetésnek. Egy kis keskenyítéssel orvosolható, de most nem akartam beleállni egy futómű keskenyítéses projektbe. Bár igazából minden adott hozzá, van bontott hídtest, megvan a lézervágott és összeállított lengéscsillapító tartó, majd a tárcsafékes csonkhoz készül keskenyített verzió is.
A tankot nem raktam vissza még a helyére, arra készülve valamit még javítani kell, szóval 1 literes olajos dobozról üzemelünk, ez durván egy Göd-Vác táv, ami brutális fogyasztást sejtet...
Mára ütemeztem egy olajcserét, az elkövetkező héten tesztelés, gyújtás és karburátor ellenőrzést terveztem, mert alapjáratot nem találom üzemmeleg motornál, a hétvégére pedig nagyon szeretnék a nyári rajzásra eljutni. Jó volna a leparkolt pótkerékzsebet is kicsit esztétikusabbá tenni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése