2009. október 26., hétfő

Télimunka

Ma kicsit kocsikáztam (Szkódával) a városban és több, eddig számomra ismeretlen léghűtésesbe bukkantam...
Először egy kicsit viseletes piros bogárba akadtam. A matrica tanulsága szerint a Buy-Way's rajzáson ott volt és napi használatban lehet, érvényes műszakija és zöldkártyája volt.

Aztán haladtam tovább és alig két utcával odébb egy traileren egy T2-s buszt láttam meg. Eredetileg a Bundeswahrnél szolgálhatott, az alapszín és a kiegészítők ezt engedték sejtetni számomra. A karosszéria eléggé le volt pukkanva és motor sem volt benne. Itthon felhívtam a trailerest, kiderült saját részre vette, vagyis a méh-telep ajtajából mentette meg az autót és a felújítás a cél. Megmentődik újra egy busz és talán még egy taggal gyarapszik a Váci Bogarasok Klubja.

A héten még Jamesz is hívott, hogy az egyik váci bontóból akkor húztak el egy valószínűleg Westfalia T2-s. Ennek még nem sikerült utánajárnom, de remélem ez a vas is megmenekül....

Nincsenek megjegyzések: