2010. május 13., csütörtök

Kronprinz felnik és nyomorgarázs

Ma miután kb. fél órát pakoltam a garázsban végre felpróbálhattam a régiúj szerzeményeket. De miért is kellett pakolni (?), mert kedves édsanyám a sógorral karöltve, három hete - amíg én iskolában voltam - kerékpártárolóvá alakították a garázsomat. Sikerült egy szenzációs bringafüggesztőtárolót beszerezniük a Lidl-ből és olyan szenzációsan pozícionálni a felszerelést, hogy sem a kétkerekűeket nem lehet rá könnyen felakasztani, sem az anyósajtót nem tudom kinyitni tőle. Persze édesanyámnak sikerült rögtön egyszerű megoldást találnia a problémára, azzal a válasszal, hogy majd közelebb állok másik oldalt a falra, de hogy merre fogok kiszállni az autóból....? Szóval félóra pakolás után hátrébb tudtam gurítani az autót, hogy próbáljak. Amikor harmadjára fejeltem le az üres bringakonzolt, megfordult a fejemben, hogy letépem a falról, de türtőztettem magam.
De akkor az örömökről: a KPZ felniket még 2008 decemberi Népautós Szilveszteren vásároltam Ratrotól, majd most nemrégiben sikerült Gábor barátomtól megvásárolnom az alig használt 165/50 gumijait, amik azért szükségesek, hogy az ültetés miatt elférjek a sárvédők alatt. Ugyan menet közben még nem sikerült kipróbálnom - a képeken is látszik, hogy nincs karburátor a motoron -, de sokkal jobb kanyarstabilitást várok tőle, mint a smart gumiktól. Hátul egyenlőre maradtak a szélesített gyári felnik, de amint sikerül jólárasított abroncsokat szereznem, hátra is mennek fel a KPZ felnik, és a gyári garnitúrát megörökli a Bordó. A felniközép kupakok gyártása folyamatban van.
Miután kiörömködtem magam és fotóztam, szembesülnöm kellett vele, hogy pakolhatom vissza a bringákat az autóm mellé, hogy ha esetleg ki vagy be szeretnék állni vele, akkor minimum kétszer kelljen fordulnom velük....

Nincsenek megjegyzések: