2010. augusztus 1., vasárnap

Abszolút Retro

A hétvégén Zamárdiban voltunk Noémiék nyaralójában. Mivel az utóbbi időben retro-láz ütötte fel a fejét, amiben én magam is megbetegedtem, nagyon örültem amikor megláttam ezt a szuper, múltat nem idéző, hanem teljes valójában megtestesítő helyet, a KERTMOZI-t.
Szenzációs maga a létesítmény, - ma már nem divat az ilyen nyitott fém szerkezet - a berendezés, székek és a felirat is. És amiért ezt megemlítem, a mozi üzemel, talán egyedül a vetítőgépet cserélték modernebbre, de a "dolbi szörránd" még a sok tizéves BEAG hangfalakból szól.
Szóval aki Zamárdiban jár és nem a legfrissebb mozislágerekre kíváncsi, 600 ft-ért majdnem minden este nosztalgiázhat egy kicsit. :)
Bízom benne, hogy nem tudnak elég nagyot kínálni ahhoz, hogy az ilyen kultikus helyek egyik utolsó mesemondójának a helyén mondjuk egy apartmanház épüljön. Mert hol vannak már például az autósmozik is....

Nincsenek megjegyzések: