2011. május 27., péntek

Olajcsere

Akkor kellett volna abbahagynom, vagyis el sem kezdenem, amikor a szerszámok között nem találtam a 21-s csillagkulcsot... Aztán egy kedves veterános szomszédom éppen jött hazafelé és kisegített a szerszámmal. Olaj szépen kicsorgott és mivel a múltkor sikerült kicsit meggyűrnöm az "egérfogót", leszedtem a fedelet is, hogy újra cseréljem a centrifugálszűrőt. Rakom vissza a tömítéseket, szűrőt, fedelet és az utolsó tőcsavaron megugrik az anya, valahogy nagyon nem akarja elkapni a második menetkört. Minden vissza, menetre nagyon nem akar felmenni az anya, hajtja befelé a blokkba a tőcsavart, anyák között anyázás, aztán valahogy annyira megszorult az anya, hogy sikerült kihajtanom a tőcsavart. Végigpróbálom az összes anyát, az utolsó a hat közül úgy ahogy, de felkapaszkodik a menetre. Akkor most újra össze, már a hatból öt anya fent, az utolsó nem akar felmenni a menetre csak ferdén, de nem az ami az előbb rakoncátlankodott, újból anyázás... Még jó, hogy mielőtt nekikezdtem a műveletnek a bordó melletti motorról elhoztam a szűrőfedelet és az anyákat. Anyát cserélek, így utolsó is a helyén, olaj bent, siker. Egy fél órás olajcseréből így lett másfél órás szöszölés az utcán, a bogár alatt fekve. Szörnyű körülmények... :(

Nincsenek megjegyzések: