2011. június 27., hétfő

Múzeumok Éjszakája

Sajnos csúnyán benéztem ezt a bulit... Múlt héten pénteken pedig mozgásban is voltam Minkával, anyumat vittem orvostól orvosig Majd kitaláltuk, hogy menjünk nagybevásárlásra, jó magyar szokás szerint valami külföldi multiba. A Fiesta is a ház előtt volt és mert hárman oda könnyebben beférünk és az árút is könnyebb a csomagtartójával "megetetni", így Minkát beparkoltam a garázsba.A vásárlás közben beszélgetünk Noémivel..., szombati program (?), mondom múzeumok éjszakája, veterános összeröffenés a közlekedési előtt. De hát az ma van - érkezik a válasz. Gyors megbizonyosodás a dologról mobilnet segítségével, és tényleg..., akkor estére bemegyünk. Aztán nem tudtam magam meggyőzni, hogy újra kiálljak a garázsból, így a Fiestaval mentünk.
Sajnos elég langyos volt a buli, csak mikor úgy 11-kor elindultunk hazafelé kezdtek szivárogni a paripák, de ez lehet a facebook-os kiírás miatt lehetett, mert ott 11-től hirdették a bulit, pedig az már délután 5-től megkezdődött. Azért lőttem egy-két képet, csak azt a 105-s ültetett skodát nem tudtam lencsevégre kapni, ami akkor kanyarodott a múzeum elé, amikor mi pont kifelé, pedig pofás darab volt....És nézzétek el, hogy csúsztam a bejegyzéssel egy pár napot....

Nincsenek megjegyzések: