2012. április 13., péntek

Előkészítve

A mai napot a Bordóra szántam. Délelőtt kezdtem egy olajcserével és első kerékcsapágy zsírzással, majd próbaképpen felszereltem Minka régi kerekeit, hogy feldobjam az összképet, aztán gyorsan le is vettem. Elég bohókásan mutatott a kis oldalfalú gumi, az amúgy is orrát fennhordó autó alatt.Aztán egy kisebb kör a környéken, majd a gumisnál kötöttem ki egy centírozásra.A bütykölés végül elektromos kontakt kereséssel és futóműzsírzással fejeződött be. A mosást és waxolást már csak babonából sem csináltam meg, holnapra így is esőt jósolnak.A napot végül egy négykezes cruisolással zártuk, Noémival meglátogattuk a legközelebbi Mc'-t. Sajnos a Kerepesi útig nem jutottunk, már késő volt és inkább pihenésre vágytam, de úgy sejtem egy nagy bulit hagytunk ki. Holnap korán indulunk a Rajzásra.

Nincsenek megjegyzések: