2012. július 3., kedd

Géptető lángolva

Találkoztam korábban egy rattosító technológiával a dán Team Angora Racingnél, amit már elég régen ki akartam próbálni. Az egyik elfekvő rozsdás géptetőt ki is neveztem kísérleti alanynak és bepakoltam Minkába reggel. Aztán a munkába érve rögtön a lakatos műhely előtt parkoltam le és kérésemnek eleget téve P. Pál 11. osztályos szerkezetlakatos tanuló kezében már izzott is a lánghegesztő pisztoly, én pedig drótkefével túrtam le a felesleget a próbadarabról. A végeredmény extrém lett, főleg, hogy itthon még feldobtam egy kis színnel a mű-rat felületet. Azért a dánok akcióját, ahol egy 67 előtti gyári kabriót kezeltek ezzel az eljárással nem biztos, hogy bevállalnám...
Így hátulról fényképezve lehet nem csak géptető fétisemet elégíti majd ki ez a példány a falon lógva, a négy szellőzőrács hasznát több mint valószínű Minka is élvezné ebben a hőséghullámban.

Nincsenek megjegyzések: