2013. június 21., péntek

Lengéscsillapító teszt

Sokat halogattam a vásárlást bár már régen kinyomoztam, hogy mi is kell nekem, egy a Trabanténál is rövidebb lengéscsillapító, hogy nagyobb rugóúttal megfelelő legyen a csillapítás az ültetés mellett is és ne üljön össze a gátló. Egy japán márka terepjárójában találtam meg a szükséges "munkahengert" és a tegnap megérkezett próbadarabot ma építettem be helyére. Volt munka a cserével, mert nem elég, hogy mostoha körülmények között küzdök egy szűkös garázsban, barkács szintű szerszámokkal, de a Trabigátló szilentje is rendesen rágyógyult már a lengőkarra.
Szóval a 28 mm-s - összenyomott állapotban mutatkozó - különbség, remélem elegendő lesz, bár ezzel újabb fél centivel csökkentettem a hasmagasságot. Teszthét következik most, ami alatt a hátsó gátlók cseréjére is sort kell kerítenem már, mert nagyon imbolyog Minka hátulja.

Nincsenek megjegyzések: