2015. január 22., csütörtök

Beindító

Még az elmúlt hét szombat délutánján gondoltam egy nagyot, hogy kioperálom Minkából az akadozó önindítót. Fél óra alatt egy keresztkulcs nyílt szét és kettő dugó tört el a kezeim között, szóval még csak a kereket sem tudtam levenni jobb hátulról, mert hát akna hiányában máshogy nem férek a kiszedni kívánt alkatrészhez. Gondoltam majd hétfőn veszek új keresztkulcsot aztán.... Na ez hétfőn nem jött össze, de kedd délután az új keresztkulcs 19-s ágára 360 fokos nyúlást tekertem és még egy dugókulcsot eltörtem... Végül szerdán, egy nagy szilárdságú légkulcshoz való dugó és egy keményszár segítségével levettem a kereket, ma pedig kiakasztottam az önindítót. Mehet az autóvillamosságihoz.
Arról is meg szeretnék emlékezni, hogy eme jeles esemény kapcsán írtam meg blogom 400-ik bejegyzését. Az utóbbi időben nem igazán sikerült friss bejegyzéseket írnom, jó lenne, ha ez mostantól változna!

Nincsenek megjegyzések: