2015. március 29., vasárnap

Raktár

Sikerült végre úgy alakítani a pincénk berendezését, hogy egy helyre gyűjthettem a közel tíz év bogarazása alatt felhalmozódott alkatrészkészletet, vagyis azoknak legnagyobb részét. Leküzdöttem négy ajtón keresztül az új satupadom (miután levágtam 6-6 centit mindegyik lábából) és persze rögtön tele pakoltam az alkatrészekkel. 
Aztán, majd egy idealizált világban, amikor lesz időm befejezni a tavaly nyáron elkezdett burkolást, eltakarni a durva zsalunyomokat az öntött beton pincefalon és elrejteni a gépészetet, mindez után lehet ebből a nekem jutott 5 négyzetméternyi helyből egy egész hangulatos kis bütykölősarkot varázsolok.
Figyelmeztettek is a napokban, hogy így közeledve a harminchoz, ideje lenne életem első számadását megtennem, egyelőre eddig jutottam, van egy kupac bogáralkatrészem és egy jó éve nem használt bogaram, melynek tegnap meg is pecsételődött a sorsa. Egyik oldalról a garázsfal, másikról a Pannonia és az egyik Babetta zárja közre, meg még csomó lom minden oldalról. Ez bizony hosszas garázsfogságnak tűnik, megint...

Nincsenek megjegyzések: