2015. november 2., hétfő

Fürstenfeld no. 1

Sokat gondolkodtam az első helyezés sorsán, ahova 2 befutó közül kellett választanom. Akár meg is oszthattam volna a díjat vagy két kategóriában is nyertest hirdethettem volna, mert nem szokványos az első helyezettem, ugyanis idén nálam az Alpvolks csapata kapta ezt a díjat. Egyszerűen azért, amit azt a találkozóval kapcsolatban is megfogalmaztam, egy jól szervezett, egységes megjelenésű társaság, akik igen komolyan átgondolt vagy éppen polgárpukkasztó járműveket sorakoztattak fel a strand gyepén. Olyan színfoltjai az osztrák bogarasságnak, ami már évek óta hiányzik kishazánkból és legutóbb talán a pár évvel ezelőtti Elite klubbot láttam ilyen egységesnek.
Egyszerűen példát kell róluk venni, mert nem kell más, mint egyedi megjelenés, ehhez kapcsolódó marketing és, hogy látványosan jól érezzék magukat egy közösségben. Nekik sikerült ezt összehozni...

Nincsenek megjegyzések: