2016. augusztus 21., vasárnap

Visszatérés

Nem volt könnyű ez a hátam mögött hagyott időszak, de most új erőt érzek magamban, mert sok terhem elhagytam, többek között a legnagyobb hátráltatóm a szolgaságom terhét is. S már a megtörtént eseményektől függetlenül tekintek vissza arra az időszakra, a szépségeire.
Na de ennyit a múltról. Mert bizony belevágtam, s az elkövetett hibáimat most igyekszem rendbe hozni. Így történt a héten, hogy munka után apránként "levetkőztettem" a Bordót, legalábbis a sérült és az ismerten korrodált helyeken. S be kell vallanom, engem így őrjít meg igazán a bogárforma, sárvédők nélkül...
Szóval előkészültem, csak egy lakatos kell, aki a sérülést hajlandó javítani, s megfelelő eszközökkel bír a húzatáshoz, nem a fához láncolom s rükvercben megrángatom elvet vallja és nem kap idegrohamot a rozsdás részektől sem. Mert azért kell néhány apró folt a küszöbökre és küszöbvégekre, s egy nagyobb a jobb oldalára. Az a fele komolyabban megindult valószínűleg a korábbi sérülés miatt. De most itt az alkalom! Jövő héten kiállok a garázsból és fény mellett részletesen feltérképezem a feladatokat.
Persze Minkám ügyesen asszisztot nyújt a folyamatokhoz...

Nincsenek megjegyzések: