2017. szeptember 26., kedd

A "Volkswagen kiállítás"-ról

A bejegyzés indításaként minden elismerésem a Volkswagennek! Tényleg látszott a hétvégi rendezvényen, hogy nem kevés anyagi ráfordítással, tökéletes szervezéssel, minden megmozdítható infrastruktúrával szerveztek egy első osztályú régiós összejövetelt a márka kedvelőinek.
Ami viszont többeknél kiverte a biztosítékot, az engem is elgondolkodtatott. Gyakorlatilag, aki "kiállítóként" vett részt a rendezvényen (szándékosan nem nevezem találkozónak), az önként aláírta a hozzájáruló nyilatkozatot, hogy a rendezvény ideje alatt személyes szabadságában korlátozzák és a magyarországi képviselet 100%-ban marketing célra használja a jelenlétét és regisztrációját.
A találkozó nekem azon a füves területen zajlott, aminek a közelébe az alkatrészárusokat száműzték a rendezők, ahova akkor állhattam be, amikor kedvem támadt a munkaszüneti napon felébrednem és akkor hagyhattam el, amikor jól esett már a széltől és a csepergő esőtől áthűlve melegre vonulni. Ez az időintervallum minden megmaradt fanatizmusomat beleértve és a megtörténtek alapján is szűk 4 órás Hungaroringes tartózkodásnak vehető. A jelenjek meg legkésőbb 9-re, majd csak 16 óra után hagyhatom el a helyszínt, csak hogy a bogárhátúak között parkolhassak a Hippi-faluban, majdnem a duplája az előbb vázoltnak, szóval ezt én nem vállaltam, már csak a szeszélyes időjárás miatt sem.
Persze értem, hogy a rendezők ezzel egy elég nagy rizikófaktort zártak ki, teljesen jogosan az ilyenkor lóerőt duplázó kerékpörgető és emberek között gyorsulgató "tunerjóskák"-kal, ezt maradéktalanul aláírom.
De nagyon érdekelne, hogy miért(?):
REGISZTRÁLJ!!!! Add meg az adataidat!!!! Mert, ami a rendezvény honlapján elolvasható, sőt ami a rendezvény szabályzatában le van írva, abban ugyan semmilyen utalás nincs arra vonatkozólag, hogy milyen kötelezettséget vállalsz a regisztrációval, azt csak a válasz e-mailben, vagy a hozd magaddal aláírva részvételi-feltételek papíron olvasod, ha elolvasod, de addigra már az adatbázisban landolt a rendszámod, az email címed és a telefonszámod, amin engem személy szerint fel is hívtak a rendezvény előtt 2 nappal. Jó persze ha nem tetszik, akkor meg lehet állni a külső füves placcon, de az adatok... Nem mintha ezen én még fennakadnék - hiszen Kubatov már az ujjlenyomatom is birtokolja, na de ezt miért pont egy VW találkozón... Ez nem szép dolog!
Ami már sokkal érdekesebb számomra, hogy a most következő hétvégi Hungaroring Classic rendezvényt is pont erre a sémára fűzték fel, csak további 3 órával megnyújtott fogsággal.
Mindezek ellenére találtam a helyszínen egy-két kedvemre való, számomra új vagy először élőben látott léghűtésest. Íme:


Nincsenek megjegyzések: