Történt, hogy egy pár hete, ahogy egy kicsit jobbra fordult az idő, kivittem Minkámat egy körre.... Az első piros lámpánál nagy meglepetés ért, nem fogott a fék! Szerencsémre a kézifék használható volt, így kellő lassulással elkerültem, hogy egy kisteher hátuljában kössek ki. Sajnos mostanáig nem volt időm foglalkozni a dologgal, de közben azért utánaérdeklődtem nálam tapasztaltabb kollégáktól, hogy mi lehet a hiba oka. Egyöntetűen a főfékhenger meghibásodását válaszolták, elereszti valahol a nyomást. Persze ezzel nem voltam én meggyőzve és mindenképpen látni akartam saját szememmel, mi a helyzet a fékdobok mögött, milyen állapotban van a lassításra hivatott egység. Ma levettem a jobb első fékdobot és örömmel nyugtáztam, hogy alatta minden rendben. Külsőleg végigvizsgálva a többi egységet is sehol nem tapasztaltam fékfolyadék folyást, így csak a főfékhengert kell cserélnem.

Ha már lent volt a kerék, felpróbáltam az új KPZ felniket. Szépen mutatnak, bár egy kicsit szélesek lesznek előre, de remélem át tudom hidalni a problémát.

Jövő héten, egy szabad délután megejtem a főfékhenger cserét, és egy általános átvizsgáláson is átesik majd Minka, egy olajcserével, szelephézagállítással kísérve. Ezek után már bátran el merek indulni a jövő hétvégén megrendezésre kerülő, Terkebogos turai kastélylátogatásra.
http://terke.fw.hu/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése