2008. december 31., szerda

Népautós Szilveszter

Már vártam a mai napot: kicsit bogarazhatok ebben a hidegben is, találkozhatok a fórumos barátokkal és megörvendeztethetem magam és bogaramat egy kis ajándékkal…(Előző este még muffint is sütöttem, hogy készüljek is valamivel, remélem ízlett a fiúknak...)
Ezekből az elsőként említett bogarazás sajnos elmaradt, ugyanis lemerült az aksi Így nem indult a gépezet, pedig egy hete raktam vissza a kipucolt tankot és akkor még jó nagy köröket mentem a városban, nem volt ilyen problémám. Így Minka sajnos a garázsban maradt és a skodával indultam a közlekedési múzeumhoz (már utólag nem bánom mert így könnyebb volt a hideget elviselni, ráadásul a bogárban fűtés sincs :):):) ). Magammal vittem még Visy Gábor barátomat is, mert drága asszonyom a hidegre hivatkozva kihagyta a „túrát”.


Nagyon örültem a sok ismerősnek, de legjobban Gumiboginak, mert nála vehettem át a Ratrotól vásárolt „ajándékot”, a KPZ felniket. Bízom benne, hogy jól fognak majd mutatni a fehérségemen, de egyenlőre a mamám padlására raktam őket, mert, ha hazahoztam volna, megint hallgathatok, hogy mire költöttem… :)

De vissza a szilveszteri találkozóhoz. Mikor odaértünk, még szinte csak bogarak voltak a parkolóban, de sorban jöttek a trabantosok és egy hatalmas T3-s konvoj is betévedt. Nem számítottam ennyi autóra. Hogy még jobb legyen a hangulat forró teával, forraltborral, hot-dogggal és sütikkel is készültek a bogarasok.
Hálás köszönet a szervezőknek.

Nincsenek megjegyzések: