2009. május 13., szerda

Szelepkérdés és szerpentinezés

Még tegnap lebeszéltem Jopival, hogy élnék a múltkor felajánlott lehetőséggel, hogy helyet és segítséget kapok tőle kis bütykölésekre. Így délután Minkával együtt a garázssoron voltunk Jopi aknája fölött és szelephézagot állítottunk, vagyis én kínlódtam lent a mélyben, Jopi pedig tanácsokkal és segédkézzel segített a kerekek mellett, hogy a megfelelő hézagot megtaláljuk. Hát nem ment egyszerűen... :) És ha már így alakult a délután, elköltöttem egy "szentpistát" friss motorolajra és szerelési kellékekre. Így egy olajcsere is végbement az aknában. Remélem a Mobil 1 olaj megéri az árát és jól teljesít majd a forró nyári napokon is. Jopinak nagyon köszönöm, hogy "kölcsönadta" az aknáját, segített és hogy türelemmel vette a bénázásom... :) Megfogadtam, ha egyszer garázst építek, egy dolog biztos lesz benne, és az a csápos emelő.... :)

Mi mocorog odabent....?

Friss olajat Minkának!

Aztán a szerelések után Noémivel elmentünk egy kis hegyi túrára, a Naszály szerpentínjeire, a város fölé. Minka szépen kaptatott fel az emelkedőkön és ránézett a városra a magaslatból. Visszafelé képeltünk egy párat, sajnos csak mobil volt nálam, de szép helyeken jártunk...

Lenézünk a városra és a Dunakanyarra

Szerpentinen lefelé....

Kanyargunk....

Nincsenek megjegyzések: