2009. május 30., szombat

Volks and Roll Party Tököl

„Ne tökölj, vár Tököl” - hangzott a tavalyi jelmondat, ezen felbuzdulva indultam el Tököl irányába. Teszteltem az új M0-s körgyűrűt is a főváros körül - nálam megbukott a betonburkolat, egyenetlen a felület és pattogtunk rajta – így közel 100 km esős pályaszakasz után érkeztem meg Minkámmal az ex-katonai reptérre. Ekkor már fél 11 felé járt az óra és igen szép számban voltak jelen bogarak és más népautók a flaszteron. Nagy beszélgetésekbe keveredtem, sok régi baráttal találkoztam, és már tervezgettük, hogy melyik találkozó lesz a legközelebbi, ahol összefutunk.
Szemmel kísértük, ahogy a porsche speedster replica fúvókázási gondjait orvosolják a hozzáértők, láthattuk, miként indul meg egy bogár hátulja, ha van a motorban elég lóerő, hogyan pörögnek a csúszófólián, akik vezetéstechnikai tréningen vesznek részt.
Aztán idő előtt távoznom kellett a helyszínről, mert itthon családi program várt már. A hazaúton is kaptam esőből bőven, de Minka szépen haladt a forgalommal, esetenként 120km/h-ig pörgetve az órát.
Most piszkosan piheni ki a hajszát a garázsban, várja, hogy a dadogó gyújtásra ránézzek és kiglancoljam a kedvest… :)
Egy nagy hibát elkövettem, nem töltöttem fel a fényképezőgépem akkumulátorát, így csak pár képet sikerült készítenem… :(

Nincsenek megjegyzések: