2009. szeptember 12., szombat

Hajrá, Hajrá Tatabánya!

Nem szerettem volna megszakítani a most már 3 éves sorozatot, így ma korán reggel Tatabánya felé vettem az irányt. Minkának nem tetszett ez a kicsit hűvös reggel, eléggé prüszkölt. Ezt Ipolydamásdig bírtam, ott eszközöltem egy gyors gyújtásállítást, majd újult erőre kapva nekivágtunk egy rövid szakaszon Szlovákiának, majd a Gerecse dombjainak.

Nem volt hiábavaló a hosszas autózás, Izsáki Sanyi és lelkes TBK csapat egy nagyon jó hangulatú találkozót hozott össze a szokott helyen, a Városi Sportcsarnok melletti autósmozi területén. Talán az év egyetlen olyan találkozója ez, ahol minden másodpercre jut esemény. Volt ügyességi verseny, Hungaroring kicsinyített másán lehetett szlalomozni, bekötött szemmel akadályok között tolatni (navigátor segítségével), gyerekeknek is folyamatos programok voltak, a rendezvény fő attrakciója pedig, a gyorsulási verseny a Ságvári úton.
Na ide én is beneveztem Minkával, a reggeli prüszkölés ellenére. Sajnos az első körben kiestünk…. nem mentegetőzöm, a rajtot jól elkaptam 3dikban elhúzott az ellenfelem, de legalább nem gyilkoltam tovább a drágát.

Egész napot a fórumos barátok társaságában töltöttem. Nagyon jókat beszélgettünk, kiveséztük a gyorsulás királykategóriájának versenygépeit és nem utolsó sorban nagyon sokat nevettünk.
Köszönöm ezt a szép napot a szervezőknek!

Képek a találkozóról: http://picasaweb.google.com/brezist/Tatabanya2009#

Nincsenek megjegyzések: