2010. január 11., hétfő

Gyerünk, munkába!

Ilyen is régen volt már, de ma reggel nem volt más választásom, Minkával mentem dolgozni. Féltem, hogy a diákjaim megússzák a felelést miközben én az országút szélén bütykölök, de nem kellett csalódnom a német technikában. Ha kicsit döcögősen és dadogva is de időben ott voltunk a célállomáson. Aztán hazaérve egy gyors téliesítést végeztem. Kipucolva és friss olajjal feltöltve visszaraktam a gyári levegőszűrőt, valamint ledugóztam a turbinaház nyílásait. Ezektől a kiegészítésektől remélem hamarabb üzemmeleg lesz a motor és könnyebb lesz a téli autózás. A karburátor kérdést azonban nem tudom tovább halogatni. Egy perselyezés, felújítás vagy egy új karbi beszerzése lesz a jövő hónap feladata.
És, hogy ne unatkozzak, elkezdtem összeírni a szükséges és mindenképpen cserélendő alkatrészek listáját a bordóhoz. Kicsit aggódom a hengerfejek miatt, de bízzunk benne, hogy egy szakszerű gyertyamenetjavítás mindent megold majd.
Szóval heteken belül bele kell vágni a lecsóba, mert nagyon közeleg a bogaras szezon.... :)

Nincsenek megjegyzések: