2010. február 28., vasárnap

Próbaút

Ma elmentem egy próbakörre, miután a gyújtást és a karburátorbeállítást elvégeztem. Sajnos nem az igazi az autó viselkedése, még mindig. Továbbra is marad a rángatós, nem megy jelenség.... És ez kezd már nagyon is idegesíteni! Csak nehogy azon kapjam magam, hogy hirtelen felindulásból veszek egy új porlasztót.
És ha már próbaút, akkor összekötöttem egy hasznos kitérővel is. Bekanyarodtunk egy mosóba és jó alaposan lemostam a kerékjáratokat és az alvázat, hogy az az egyszeri téli autózás után minden szennyeződést kitisztítsak onnan.
Azért örültem , hogy Minkázhattam egy kicsit, és már-már azt hittem, hogy a mosás után elmúlik minden rakoncátlankodása, olyan szépen elindult, de úgy néz ki, hogy olvas a gondolataimban a kis drága, mert alig pár méter után ismét megmakacsolta magát.... :)

Nincsenek megjegyzések: