2010. június 14., hétfő

Régi formában

Nem is értem miért nem léptem meg előbb ezt a benzinleengedős dolgot.
Ma délután befejeztem a tegnap elkezdett munkát. Az utolsó csepp átkozott etanolt is eltüntettem a rendszerből és jó kis 95-s benzinnel pótoltam azt. Megpucoltam a gyertyákat és próbalámpával a gyári értékre állítottam az előgyújtást. Röff, a motor szépen jár, de most következzék a próbaút, mert eddig sem az üresjárattal volt a gond. Láss csodát, Minka hozza a régi formát: lentről szépen megindul, minden gázadásra úgy reagál ahogy kell.
Hosszú idő elteltével örömmel vezettem az autómat a városban. Kedves barátok rögtön meg is állítottak és tolták a fricskákat: "Na mi van, lentebb nem megy az eleje?", "Még mindig nincs két egyforma felnid?"
Most következhet a tegnap említett szervíz...

Nincsenek megjegyzések: