2011. április 3., vasárnap

EMAT

Lelkem mélyén már egy ideje vonzódom a hot rod kultúrához, az épített kétkerekűekhez, a tetoválásokhoz, pin up girl-ekhez és ezzel együtt rockabilly zenéhez. Ezért a tegnapi bombariadó ellenére már vártam ezt a kiállítást, már csak azért is, mert a Ratro nevével fémjelzett John Deere bogár is ezen a napon és esemény keretében, élő szerelő-showban nyerte meg új extrém első hídját.
Első blikkre kicsit csalódott voltam, valahogy nagyobb parádét, több járgányt képzeltem el, de aztán kicsit közelebbről vizsgálva a dolgokat, voltak bizony érdekes részletek, amiket érdemes volt jobban is szemügyre venni.
Összességében remekül éreztem magam, sokat tudtam beszélgetni ismerősökkel. Talán Noémit is rá tudom majd venni egy piros pöttyös ruhakölteményre, piros lakkszandálra.... :)

Nincsenek megjegyzések: