2011. április 27., szerda

Kétkerekű Youngtimer érkezett

Mikor két éve a judenburgi Puch múzeumban jártunk, megfogalmazódott bennem, hogy majd a megfelelő alkalommal szeretnék én is egy, a kiállítottakhoz hasonló kétkerekűt birtokolni. Aztán a múlt héten a főtéren sétálva megakadt a szemem egy igen jó kiállású Puch Clubman biciklin és úgy éreztem, hogy most vagy soha... Hazaérve rögtön belevetettem magam az aukciós honlapok világába, míg rá nem találtam erre a gyöngyszemre: keveset használt, eredeti állapotú Puch Clubman túrakerékpár. Gyorsan le is ütöttem a járgányt.
Az ünnep miatt tegnap érkezett a postával, rögvest szervizbe is adtam, leellenőriztettem, centírozták a kerekeket, a repedezett abroncsot lecseréltettem és ma délután már tekertem is vele.
Én, aki a búgó mountain-bikehoz vagyok/voltam szokva, el sem tudtam képzelni, hogy lehet ilyen halkan, viszonylag kevés erőkifejtéssel gyorsan suhanni, a 28-s vékonyka kerék előnye. Jó érzés volt, az első benyomások alapján azt hiszem fogjuk szeretni egymást, én törődök vele, ő pedig hű társam lesz a Dunakanyarban történő kalandozásaim során.Következőnek jöhet a két kerék motorizált változata, aztán, ha végleg "megőrülök", duplázzuk a kerekek számát és egy Steyrékkel közösen gyártott 500-nak is helyet szorítanék a garázsomba, Noémi nem kis örömére. :)

Nincsenek megjegyzések: