2011. július 24., vasárnap

Depo Party Kedvenc

Mivel levegős igen kevés akadt, ami közül választhattam volna, így egy vizes lett a találkozó kedvence nálam, amit először mozgás közben pillantottam meg, aztán majdnem szem elől is veszítettem, mert Csillag Gabi kezembe nyomott egy tapétázóasztalt, hogy segítsek neki... :) De miután kihajtogatódott az az asztal, kétszer körbejártam a kastélyparkot és megtaláltam ezt a Polo-t. Rögtön feltűnt a kivitelezés minősége és színvonala, tetézve azzal, hogy minden odébbállás alkalmával felnire ültette, majd mozgathatóvá tette a kasztnit az airride, tehát a technikát is belerakták. A belső design is külön bejegyzést érdemelne, mert a bőrmívesség mestere alkotott odabent.
Napi szinten nyúzni sajnálnám, de elgurulni vele pár találkozóra nagyon is elfogadnám!

Nincsenek megjegyzések: