2011. július 29., péntek

Új (nem bogaras) élmény

Ez a hét sajnos nem a bogarakról szólt. Voltunk ugyan kirándulni, de az esős időjárás miatt inkább a Fiesta volt szállítónk, Minka és a Bordó is a tető alatt pihent. Ma viszont új távlatok nyíltak meg előttünk. Nem is gondoltam volna magamról, hogy én, aki egy komolyabb körhintát nem kockáztat meg, egyszer repülni fogok. Még ha arról volt is szó, hogy elutazunk egy kicsit távolabb Európában, én akkor is az autót favorizáltam. Erre ma beültem egy nyitott sárkányrepülőbe és amennyire tartottam tőle, hát annyira élveztem a dolgot. Semmi félelemérzet, csak ahogy siklik a palóc dombok felett a gép. Persze kaptam egy kis tréfát is, nem számítottam a hirtelen gázelvételre történő süllyedésre és azért felszaladt a gyomrom a torkomba... :)
Nagyon élveztük, köszönjük Tóth Ferenc karosszérialakatos mesternek, hogy elvitt minket egy körre, akinek kezei között bár már nem a mi tulajdonunkban, de úgy néz ki újraéled a Skoda is. Legközelebb már Minkával megyünk sárkányozni! Ami az árnyoldala a dolognak, hogy nagyon megtetszett a szárnyalás és egy bogár restaurálásának árával vetekszik egy gép ára. :)

Nincsenek megjegyzések: