2011. augusztus 11., csütörtök

Frissen, tisztán

A mai napot mindenképpen a bogaraknak kívántam szentelni, így a reggeli gyors elintézendők után bele is csaptam a levesbe. Először a Bordót élesztettem fel és a takaróját kimostam, mert a bakmacskák "körbelocsolták" (Erre valami megoldást kell találnom majd, hogy a macsekokat kiszorítsam a kapualjból.). Utána pedig maga a Bordó következett. Aztán, ahogy a vége felé jártam a mosással, gondoltam kitolatok Minkával is és csinálok róluk közös fotót. De nehogy már koszosan fényképezzem, ezért lemosom legalább a hátulját, amennyi kilóg a garázsból. De mivel fél munkát nem csinálunk, azon kaptam magam, hogy Minka áll az utcában keresztbe és az első felét is öblögetem. Így rendbe vágtam mindkettőjüket, aminek már igencsak itt volt az ideje.

Nincsenek megjegyzések: