2011. augusztus 22., hétfő

Tétlenség

Sajnos nem tudok újdonságról beszámolni, ami a bogaraimat illeti, mindössze annyi bogaras történt hetek óta, hogy ma Andrással folytattuk a Spar bontását, a kasztnit sikerült leemelni az alvázról.
Annak az oka, hogy a sajátjaimmal nem tudok ($) foglalkozni, az a magyar építőipar és a sorozatos körbetartozások hatása (több mint fél éve várok a ledolgozott béremre). Ennek az áldozata lesz Fürstenfeld is. Azt terveztem, hogy a Bordón kijavíttatom a féket és vele indulok neki az útnak, de az előbb említett ok miatt nagyon úgy néz ki, hogy a Fiesta marad személyszállítónak, de így minden bizonnyal gyorsabb és kényelmesebb lesz az utunk. Minkára pedig futóműátszabás vár, mert így élvezhetetlen vele az autózás, vagyis inkább a magyar utakkal van baj!

Persze nem hagy nyugodni a gondolat, hogy szereljek valamit, ezért a kétkerekűek között kezdtem nézelődni. Elragadott az örökhajtók világa, de az is lehet, hogy csak az új divathullám kapott el, "divatbuzi" lettem. :) Szóval örökhajtó, azaz fixi, de ehhez így elsőre lehet nem tudna alkalmazkodni a szervezetem, komoly fizikai munka szükségeltetik a hajtásához, hiszen folyamatosan tekerni kell, sőt még fékezni is tekerve kell, mert az igazi fixin a pályabringák mintájára nincs fék. Szóval első próbálkozásnak egy letisztult formájú single speed bringát szeretnék készíteni, és egyelőre az alap keresésnél járok.
Ha nem bánjátok, akkor a nagy léptekben közelgő téli hónapokban bringaépítésről is olvashattok majd a MinkaBlog-ban.

És íme a videó, ami beindította a fantáziám, persze Saigon furcsa hangulata önmagában is rabul ejtő:

Nincsenek megjegyzések: