2012. június 25., hétfő

EX-em

Mibe bele nem fut az ember a Bugnet.de hirdetési felületén. Ha jól emlékszem vissza a 2007-s évre, akkor huzigáltam ki ezt a járgányt egy garázsból pár köbméter fenyő fűrészáru közül. Aztán pihent egy darabot a kapualjban, majd az udvaron a fóliasátor alatt, olyan tervek beteljesedését várva, hogy egy matt fekete patkány faltdacher lesz belőle, hiszen akkoriban minden álmom egy rongytetős bogár volt. Nálam még a motorja is meg volt, sőt át is forgott, bár beindítani soha nem próbáltam. Aztán a szó tágabb értelmében ez az egykori ovál ablakos bogár beépült Minkába, állítható első híd képében.
Jó érzés újra látni, de sajnálom, hogy utánam következő sokadik tulajdonosa is tovább adja. Amikor Bittó Gáborhoz került, reménykedtem, hogy újra gyárias pompájában látom, főleg hogy tudtam gyűjti az alkatrészeket hozzá és ismerve eddigi bogaras ténykedéseit - egyik legkatonásabb példánya a Veterán magazin jelenlegi számában látható - bíztam benne, hogy egykori fényét visszanyeri ez a bogár... A háttérből, információkból ítélve már Ausztriában tartózkodik.
Most itt a lehetőség, hogy aki fantáziát lát benne lecsapjon rá. Egy patkány stílust viszonylag kis ráfordításból tud ez a bogár.
http://bugnet.de/markt/marktbild.pl?152271

A nálam eltöltött idejéről sajnos alig pár kép maradt fenn, egyik azok közül, mikor még a kapualjban parkolt:

Nincsenek megjegyzések: