2013. április 5., péntek

Cruise Night

A hétvége első programja kipipálva. 
Kora délután elkezdett már szemeregni az eső, de úgy döntöttem, hogy ez nem állhat az esti autózás útjába. Azért Csillag Gabitól kértem egy aktuális időjárás jelentést, de akkor már Minka kint állt a ház előtt, nem volt már visszaút. Útközben többször is megfordult a fejemben a visszakozás - először Dunakeszin, majd a Megyeri híd túloldalán - végül nem bántam meg, hogy eláztattam Minkát. Mondjuk, ez utóbbival kapcsolatban azért kinyilvánította nemtetszését, hazafelé az Árpád hídon háromhengerezni kezdett és végigduzzogta a Váci utat.
Ami magát az eseményt illeti, nem voltak illúzióim. Nem számítottam tömegekre az eső miatt, de hogy a levegősöket ennyire nem mozgatja már meg ez a dolog, az hihetetlen a számomra. Mindössze 15 léghűtéses és nagyjából dupla ennyi vizes érkezett meg fél 9-ig, amikor melegíteni kezdtem a hazaútra. Talán nem is baj, hogy nem jöttek többen, a helyszínt nem igazán tartom alkalmasnak nagyobb esemény megrendezésére, túl szűk és forgalmas környék ehhez. Mégis jól esett Ratroval pár mondatot váltani, Petivel és Abessal gondolatban mopedezni egyet.
Kíváncsi leszek a holnapi Premieres Rajzásra, azt mondjuk már eldöntöttem, hogy nem kínlódom át egyik bogarat sem a városon, a Fiestaval fogunk menni shoppingolni.

Nincsenek megjegyzések: