2013. augusztus 27., kedd

Félig fénytelen

Lendületet vettem ma, mert terveim között az szerepel(t), hogy a hétvégén a Bordóval megyek a sógorékhoz a Fürstenfeldi találkozóra. Nevezett gépjárműnek pedig már jó ideje nem világit a jobb oldali tompított és távolsági fényszórója. Ez nem is jelenthet nagy akadályt, hacsak az az egy szem lámparögzítő csavar bele nincs rohadva a lámpabilibe. Voltak próbálkozások már a részemről és nálam erősebb szorítású emberek részéről is a csavar meglazítására, de ez csak oda vezetett, hogy szépen elnyalódott a csavar feje.
Így hát délután új fúrószárakkal felszerelkezve nekikezdtem a műtétnek és lefúrtam a csavar fejét. Ahogy arra számítottam ez volt az egyszerűbb feladat. Lámpatest is kijött a helyéről és bevetettem a patentfogót, de a lemez előbb engedett mint a menet és leszakadt az anya rész a rögzítőfülről. Most van egy félszemű bogarunk...

Nincsenek megjegyzések: