2013. szeptember 24., kedd

Ki a gőzzel

Nem szeretek panaszkodni, de eléggé belekezdtem a szeptemberbe. Így történt, hogy munkahelyi elfoglaltságaim miatt Fürstenfeld után alig maradt időm és energiám a bogarakra, sokszor este csak bedőltem az ágyba és már aludtam is.
Voltak azért pár órás törekvések Minka rendbetételére, de a korábban megrendelt kuplungbowden 2 centivel rövidebb volt a kelleténél, ezért nagyon fönt fogott a kuplung. Aztán újabb tökölődés mire beszereztem a már megfelelő sodronyt, és ma jött el az ideje, hogy orvosoljam a hibát. Most már rutinosabb voltam a cserét illetően és kisebb társalgásokkal megszakítva kb. fél óra alatt biztosítottam az új összeköttetést pedál és kuplungszerkezet között. Igaz, hogy már sötétbe csúszott a művelet vége, de egy mosást mindenképpen eszközölnöm kellett Minkán, mert úgy állítottam le a garázsban majdnem 3 hónapja, hogy teli volt a karosszéria nyárfapöttyökkel. Persze új hibák is jönnek elő, most éppen a féklámpa adta be a kulcsot.
A Bordó viszont napi használatban van egész szeptemberben, nem csak Vác és Göd között, de mostanában hetente többször is megjárom vele Pestet. Szépen teljesít és a tankoláson kívül mindössze egy futómű zsírzással teszi a dolgát napról napra.

Nincsenek megjegyzések: