2016. február 20., szombat

Ébredező

Reggel korán keltem, a mai napot saját örömömre bogarazással kívántam tölteni. Ezért felkeltettem a Bordót álmából, persze a megérdemelt törődés után. A regeneráló töltésen átesett akkumulátort csak az aksitálca tisztítása után tettem a helyére. Aztán útra fel és Zebegényig csak tankolni álltam meg, hogy az üzemanyag is friss legyen a tél után a tankban.
Délutánra visszaparkoltam a garázsba, a terv az volt, hogy lefestem a rozsdásodásnak indult fékdobokat, mert hamarosan a Bordón is kiegészül a KPZ garnitúra, és hát szép hátterük legyen a felniknek.Ami a legnagyobb fájdalmam, hogy tegnap a gumisnál kiderült, hogy az egyik felújított felni üt. Ez csak ezért bosszant, mert leellenőriztettem a felújítás előtt mind a 4 kereket, így valószínűleg a színterezőnél történt valami "baleset" és persze voltak olyan korrektek, hogy nem jelezték ezt a kis affért. Mára ezen túlléptem, de a fékdob festésnél észrevettem, hogy az egyik szelepfedélnél olajszivárgás észlelhető, ezt javítani kellene, illetve a hátsó fékekre kell még ráállítanom, a szezonkezdet előtt.
 

Nincsenek megjegyzések: