2017. június 17., szombat

Bogarasságom kezdetei

Sok évvel ezelőtt csak egy sorban utaltam már arra, hogy honnan is eredeztethető az az inger vagy élmény, ami a bogárhátúzást volkswagenezést belém oltotta.
Ma reggel kaptam egy messenger üzenetet egy ismert ismeretlentől, hogy én vagyok e az az István, aki a gyerekkorát Stuttgartban töltötte.... hát idáig ez lehetek is én és abban a pillanatban bevillant egy kép, egy klasszikus felállásról a 90's évek legelejéből: egy csinos szőke nő egy tűzpiros bogárhátúban. Igen az Ildi, aki úgy 25 évvel ezelőtt megfertőzött a bogarasságnak nevezett kórral, egy autóval, aminek az elejéből hiányzott a motor, helyette oda a bevásárlást pakolta és a hátsó ülése mögött volt még akkora hely, ahova simán bekucorodtam... Bizony jó párszor előfordult, hogy egy piros bogárral utaztam vagy egy Golf cabrioban portyáztam. Hát innen indult minden, ami nálam a bogarazást jelenti.
Borsódzik a hátam, mert fotót is kaptam egy német rendszámos bogárhátúról és a 25 évvel ezelőtti önnön magamról, egy állítólag hírhedt égetnivaló rosszcsontról.... :D


Nincsenek megjegyzések: