2009. július 15., szerda

Minka takarítás

Ma délelőtt kicsit ráncba szedtem Minkát. Már eléggé nagy káosz kezdett uralkodni az utastérben, volt itt rongy, alkatrészek, tartalék motorolaj és sok kis apróság. Mindent kipakoltam és egy gyors porszívózást végeztem. Még a múlt héten bekerült a már régen vásárolt korabeli polc a műszerfal alá, ezt is megigazítottam ma. És hogy minden szerszámot megtaláljak, a szerszámos kofferban is rendet raktam. Már egy alapos ápolás is ráfér a bódéra kívülről is az esőben autózás nyomai erőteljesen látszódnak rajta. Igyekszem erre is mihamarabb sort keríteni, hogy a legjobb formánkat tudjuk hozni.


Délután ismét szerencsém volt a már korábban emlegetett patinás vashoz. Bár Minkát a garázsban hagytam, a nagy melegre való tekintettel, ezért az octaviaval látogattam meg Bálintot és a 71’st, mert legutóbb, amikor visszaparkoltunk vele a garázsba, nem akaródzott alapjárat lenni rajta. Most egy gyors gyújtásellenőrzés és karbiállítás után szépen duruzsolt a járgány, hidegen is stabil volt a motor. Ha minden jól megy jövő héten rendeződnek a papír kérdések és újra az utakra kerül a kis barna…

A bogár és a boldog tulaj....

1 megjegyzés:

bálint írta...

hmm, nem olyan jó magamat viszont látni :)

az eredeti színe shantung gelb volt, most ez már utánzat :)