2010. április 16., péntek

Eredeti?

Tegnap kihasználtuk az eső biztosította lehetőséget és elvittem a Bordót eredetvizsgára. Újabb "szokatlan" élményekkel gazdagodtam: nem ugrál a kilométeróra, nem ráz a kuplung, gyönyörűen kapcsolható a váltó és szépen húz a motor. A vizsga után elgurultunk Verőcére is, meglátogattuk a Bogártuning műhelyt, éppen két Baja-bugon dolgozott a csapat. Hazatérve aztán "a Kapualjba" parkoltam le a Bordót, Bushi barátom T1 alkatrészei mellé, mert sajnos nincs lehetőség tovább a régi garázsban parkolni. A fényképeket már ma készítettem ,miközben bejáratáson volt a család legújabb motorizált szerkezete, ez az egyszerű kis fűkasza. :) Következőekben felkészülünk a műszaki vizsgára a fékek ellenőrzésével.A kertben is történt egy kis változás. András standardja a jobb helykihasználás végett megbújt a tiszafa mögött....Talán felmerül a kérdés, hogyhogy nem a bogarasok legnagyobb eseményének előesti partyjáról írok most beszámolót. Egyrészt magam nem tudtam, nem tudok részt venni az eseményeken, Minkát ugye nem javítottam még ki és holnap pedig halaszthatatlan elfoglaltságom akad egy iskolapadban, de a körülményekkel is vannak gondjaim. Az észrevételeim majd holnap a Rajzás kapcsán megosztom.

Nincsenek megjegyzések: