2011. szeptember 28., szerda

Hétvégére

A reggel elég rosszul indult, kinyitottam a garázst, hogy megyek Minkával a munkába, de nem akaródzott indulni a kedves elégtelen akkumulátor teljesítmény miatt. Még jó, hogy Noémi úton volt és kölcsönadta a Fiestát, persze mielőtt elindultam, az aksit töltőre kapcsoltam. Aztán délután a hétvégi szezonzárásra készültünk. Minkán ellenőriztem az első kerékcsapágyakat és egy mosás ismét ráférne, mert a legutóbbi esőmenetben jól bekoszolódott. De ez lehet, hogy már csak babonából is ki fog maradni.
De mire ez a készülődés? Szombaton este az újpesti Stop Shop parkolójában, a víztorony szomszédságában gyűlnek össze a retro kedvelők, a Retro Car Klub szervezésében. Még nem vagyok benne biztos, hogy merem e a zöld kárókockás mellényem felvenni... :)

Nincsenek megjegyzések: