2011. szeptember 17., szombat

Transporter Találkozó

Bizonytalan voltam a mai napban, nem azért, hogy el tudok e menni, sokkal inkább azért, mert nem hittem el, hogy a két évvel ezelőttihez csak hasonlót is ki tudnak hozni a szervezők ebből a rendezvényből. Nem is igyekeztem annyira a felkeléssel és csak egy másfél órás villámlátogatást terveztem be; dél volt, amikor a Bordóval bepögyögtünk apuval a Pap-szigeti hídon. Az nem tetszett, hogy a kapuban álló rendezők, ugyan látták, hogy bogár érkezik, nem invitáltak be a kempingbe, bár ezen először nem csodálkoztam, hiszen a találkozó kiírásában meg is említették, hogy nem tranyósoknak a külső parkoló van fenntartva, ezért le is parkoltunk a kerítésen kívül. Aztán odabent szembesültem vele, hogy bogarak és más vizes VW-k is állnak a sorok között. Ezen túllendültem...
A buli merőben más volt, de szerintem HATALMAS! Szuper helyszín, árnyas fák, retro kemping hangulat, nemzetközi és nagyszámú résztvevők, minőségi támogatók. A csoportok bandákba verődve süttek-főztek autóik körül és közben mozgolódtak a látogatók a sorok között. Minden elismerésem a szervezőknek, idén is nagyot alkottak és sok erőt nekik a folytatáshoz!Egy hozzáfűznivaló még, a csehek igazi őrültek, már ami a terepező autóikat illeti...

Nincsenek megjegyzések: