2015. szeptember 26., szombat

Retro Cruise Night

A szokásos szeptember esti összejövetel, ahonnan idén kicsit elkéstünk, így fényképezni sem maradt elég fény..., de valójában csak burgerezni mentünk.
Ami csalódás nekem, hogy az igazán stílusos és öreg autók nem jönnek ezekre a bulikra, egyre több a "műanyag". Egy klasszikus értelembe vett cruise night, ahogy azt Californiában kitalálhatták, máshogy nézhetett ki. A gyorsétterem stimmel, meg hogy autók, de azok minőségi összetétele hiányzik.
De megértem a rendezők oldaláról is dolgot, kis létszámból nem szelektálhatnak tovább. Két Lada akadt az utamba, bár volt egy fehér nagyfelnis állólámpás merci is, amin megakadt a szemem és sajnálom, hogy nem fotóztam le.
Ezen kondíciókkal már értem, hogy miért hagyta abba Ratro a rajzás előesti buliszervezést is, nagyon úgy tűnik, hogy nincs rá igazán igény és egészen őszintén bár jól mutat a bogár az ilyen félhomályban, de én sem érzem jól magam a csomagtartóból tuc-tuct bömböltető golfhármak között.

Nincsenek megjegyzések: