2017. március 19., vasárnap

Munkás hétvége

Végre egész hétvégén a kacatjaimmal foglalkoztam... :)
Bár leginkább a legújabb szerzeményem készítettem fel a szezonra, mert jött egy olyan kósza gondolatom, hogy ezentúl Simsonnal fogok járni dolgozni. Még karácsony előtt megvásároltam egy szép patinás példányt, és a hétvégén sikerült egész jól felkészítenem a feladatra. Karburátor tisztítás, tank mosás, olajcsere a váltóban. A kipufogót kell még rajta gatyába ráznom, de lehet meglepem magam egy teljesen új rendszerrel.
Mivel kellett a hely a garázsban a szereléshez, ezért Minkát megjárattam és a szép vasárnapi napsütésben néhány fotót is készítettem róla.
S akkor már úgy voltam vele a többi se maradjon ki a szórásból, így a Bordó és a Babetta kerekeit is megmozgattam.
Sok ilyen hétvégét akarok az idén!

Nincsenek megjegyzések: