2017. április 2., vasárnap

Minka Projekt 0.2

Mára megkötött az alapozó, de délelőtt támadt egy olyan szenzációs ötletem, hogy a hegesztési varacskokat egy kis gittel eltüntetem a hídtestről, mintha Show-Car készülne Minkából. Az eredmény, hogy egy fél délelőtt csiszolhattam a rejtett zugokat.... Óriási ötlet volt, gratulálok magamnak.

Mindenesetre valamivel szebb lett mintha úgy hagytam volna, bár az ecsettel felhordott alapozó festék csikozása így is megmaradt a többi felületen. Ebédidőre így az alkatrészek nagy többsége megkapta a végleges fényes szürke színét.
Az előttem álló hét feladata, hogy a lengőkar gömbfejeket kicseréltessem, az új fékdobba a csapágyat bepréseltessem. Ezeknek itthon csődarabok és samu segítségével nem akarok nekiállni, inkább a szakszerű hidraulikus préses eljárásra kérek majd fel valakit. Illetve beszerzendő egy hosszú (jobb oldali) kormányösszekötő szár, meg néhány csavar is, hogy össze is szerelhessem a futóművet. Bár az első gondolatom az, hogy a gyári csavarokkal rakom össze az alkatrészeket, csak a szükséges helyeken pótolok.

Nincsenek megjegyzések: