2017. április 22., szombat

Minka Projekt 1.0

Eljutottam a level 1 fejezethez, azaz az alkatrészek pucolása és festése mellett nekiálltam az aprólékos összeszerelésnek. Mert ugye azt gondolnánk, hogy ilyenkor megy egyszerűen minden, hiszen minden tiszta, frissen festett, csak össze kell kapatni. Pedig egy menetbe belefolyt festék, egy kis rozsdafolt a csavarmeneten, ami fölött elsiklottunk bosszúságot tud okozni...
Szóval én úgy álltam neki a tengelycsonkok összeszerelésének, hogy előtte minden menetet és csavart WD-40 segítségével tiszta járásúvá takarítottam, majd zsírral tekertem véglegesen a helyére. Bevásároltam új csavarokat is, de végül maradtam a bontott gyári csavaroknál, amiket korábban felkorongoztam és lefestettem, még ha kicsit csorbák is talán még így is jobb minőségűek, mint a ma gyártott kínai társuk. Esetleges bontásnál talán nem szakadnak be.
Közben a lengőkarok a garázsban száradnak, holnapra a hídtest összeszerelését terveztem be...
A festés nem lett Picasso minőségű, hiszen az alapozó réteget csak ecsettel hordtam fel, ezért néhol csíkos maradt a fújt lakkréteg ellenére a felület, de hát futómű és fékalkatrészekről van szó, csak nem ezt fogják majd nagyítóval vizsgálni az érdeklődők. Viszont a színösszeállítást, ezt a mély kékesszürkét a feketével kombinálva jó választásnak érzem.

Nincsenek megjegyzések: