2017. április 20., csütörtök

Minka Projekt 0.3

Nagyon helyesen dübörgésnek indult a gazdaság, megindultak a munkák és Húsvét is elérkezett, ez kicsit visszavetett a projektben. Mindössze annyi változás történt, hogy sikerült a lengőkarokat átpréseltetnem, így már új gömbfejekkel várják azt, hogy megkapják a végleges festést. Összegyűjtöttem még az összeszereléshez szükséges alkatrészeket is, új kormányösszekötők hiányoznak egyedül, de itt valószínűleg a már meglévő alkatrészeket szerelem majd vissza.
A sok munkának az az előnye, hogy jár kel az ember a környékben. Így jutottam be a szomszédos falu egyik kertjébe, ahol a fészer alatt egy érdekes formát fedeztem fel. Várja a megújulást...
Egy említésre való dolog még Húsvéthétfőről, hogy eladtam a Simsont. Történt ez mindazért, mert egyszerűen nem fértem el tőle. Nem sokat használtam, valóban most kezdődött volna a szezonja, de remélem lesz még rá lehetőségem motorozni. Ami ennek a hétfő éjszakának az érdekessége volt, hogy 7 társa mellé egy utánfutóra toltam fel a kis pirost és a szállítmány már indult is Németországba. Már ezt a néhány éve mindennapos utcaképbe illő használati tárgyat is visszaexportáljuk származási országába. Idővel a Simók is elfogynak itthon, meg persze ezzel srófoljuk fel az árukat, mert a legendák szerint a németeknél egy szebb példányért már 3000 eurót kínálnak.
Érdemes elgondolkodni....

Nincsenek megjegyzések: